مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-04حوادث

دپوی میلیاردی مس در شهرستان نیر کشف شد


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیر موفق به کشف انبار مس مسروقه به ارزش 80 میلیارد ریال شدند.

- ، سردار هوشنگ حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر انتقال محموله بزرگ مس مسروقه از مرکز کشور به شهرستان نیر با استفاده از یک دستگاه کامیون و دپوی آن در سوله کارخانه ای در بخش کوراییم ، مأموران پلیس آگاهی شهرستان نیر با انجام بررسی های تخصصی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به هماهنگی قضایی در این رابطه افزود: مأموران پلیس آگاهی در قالب اکیپ عملیاتی به آدرس این کارخانه اعزام شدند و در بازرسی از سوله کارخانه 24 تن مس مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ارزش مس های مسروقه کشف شده را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در رابطه با این پرونده 3 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار حسینی با بیان اینکه مس های مسروقه با هماهنگی های صورت گرفته تحویل مال باخته شد، گفت: مردم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با فعالیت مجرمانه قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی میلیاردی مس در شهرستان نیر کشف شد

دپوی میلیاردی مس در شهرستان نیر کشف شد