مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-03سياسي

مسئولان کم کار شایستگی مدیریت در جمهوری اسلامی را ندارند


امام جمعه آستارا با اشاره به حضور و فعالیت مدیرانی کم کار در این شهرستان، افزود: چنین مدیرانی شایستگی تصدی پست مدیریت در جمهوری اسلامی را نیستند.

- حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان آستارا مدیرانی حضور دارند که فکر می کنند هنوز زمان دولت قبلی است و کم کاری و کوتاهی می کنند، افزود چنین مدیرانی هرگز جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت.

وی گفت: مسئولی که در انجام امور مردم کوتاهی می کند و آنقدر کار ارباب رجوع را طولانی می کند که خدایی ناکرده مردم برای حق قانونی خود اقدام به دادن رشوه کنند چنین مسئولی شایستگی تصدی در جمهوری اسلامی را ندارد.

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه تمامی مسئولین باید توان خود را برای حل مشکل مردم بگذارند، افزود: کسی که چندین ماه به خاطر امیال شخصی سرنوشت شهر را معطل گذاشته و نمی گذارد هیچ حرکتی در شهر انجام شود باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشد.

امام جمعه آستارا افزود: در هفته های گذشته اتفاقاتی را شاهد بودیم که متأسفانه تبعات زیادی برای آستارا داشت و هیچ کس به مسئولی که کوتاهی کرده اعتراضی نمی کند اما بر سر مسائل کوچک با آبروی افراد بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان کم کار شایستگی مدیریت در جمهوری اسلامی را ندارند

مسئولان کم کار شایستگی مدیریت در جمهوری اسلامی را ندارند