مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-03ورزشي

مجلس الزام شرکت ها به مسئولیت های اجتماعی را قانون مند کند


مجلس شورای اسلامی الزام شرکت ها به انجام مسئولیت های اجتماعی را مصوب و قانون مند کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز عید سعید فطر کنگان اظهار داشت: انتظار می رود مجلس شورای اسلامی الزام شرکت ها به انجام مسئولیت های اجتماعی را مصوب و قانون مند کنند تا هم صنعت وظایف خود را در قبال میزبان خود بداند و هم مردم و مسئولین مطالبات خود را در چارچوب تعیین شده دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مردم کنگان صدقه بگیر از صنعت نیستند، عنوان کرد: صنعت و شرکت های مستقر در منطقه باید به کنگان نگاه و توجه ویژه کنند و مساوی دیدن کنگان با دیگر شهرهای استان در این زمینه، جفا به میزبان صنعت است.

خطیب نماز عید کنگان گفت: از وزارت نفت، مدیران عامل، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها و همه دست اندرکاران صنعت در منطقه مصرانه و موکدانه می خواهیم به مسئله اشتغال نیروهای بومی، توسعه ورزش، زیرساخت های شهری و روستایی، مسائل دینی و فرهنگی و مسکن محرومان اهتمام جدی و عملی ورزند.

محمودی با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما به دو مسئله و مشکل آب و برق در این منطقه اشاره و با عنوان این مطلب که در حال حاضر استان بوشهر بیش از ظرفیت کل استان تولید برق می کند گفت: این جفا است که با این شرایط و در گرمای طاقت فرسای جنوب این استان در فصل گرما دچار خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس الزام شرکت ها به مسئولیت های اجتماعی را قانون مند کند

مجلس الزام شرکت ها به مسئولیت های اجتماعی را قانون مند کند