مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-03سياسي

وحدت و انسجام بین مسلمان موجب سربلندی اسلام می شود


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: وحدت و انسجام بین مسلمان موجب سربلندی اسلام می شود بنابراین مسلمانان باید در تمام زمینه ها با یکدیگر متحد باشند.

- ، آیت الله مصطفی محامی روز سه شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مصلی المهدی (عج) زاهدان برگزار شد، اظهارداشت: برای مؤمنان درگاه ربوبیت، گذراندن ماه مبارک رمضان با عبادت، با روزه داری، با توسل و ذکر و خشوع و ورود در روز عید فطر، یک عید به معنای حقیقی است.

وی بیان کرد: درباره دنیا در منابع اسلامی تعابیر مختلفی بکار رفته که در یکی از این تعابیر از دنیا به عنوان مزرعه ای برای آخرت و در تعبیر دیگر از دنیا به عنوان میدان مسابقه و در تعبیر دیگر از دنیا به عنوان بازار پر زرق و برق نام برده شده است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: کسی که در این دنیا نهایت تلاش و کوشش خودش را برای نزدیکی به خداوند بکار گیرد در آخرت از پاداش کارهای خیر و نیکی که انجام داده بهره مند خواهد شد.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان یک فرصت ویژه برای انسانهاست که در این ماه هر کار خیر، مزد و پاداش چندین برابر سایر ماه های سال را دارد و باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و انسجام بین مسلمان موجب سربلندی اسلام می شود

وحدت و انسجام بین مسلمان موجب سربلندی اسلام می شود