مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-03ورزشي

حریف استقلال شمشیر دو لبه است/ وظیفه مجیدی سنگین تر از قبل شد


در روزهایی که استقلال فاصله بسیار کمی با قهرمانی در لیگ برتر دارد، وظیفه کادر فنی و در راس آنها سرمربی بسیار سنگین تر از همیشه است.

- مدافع سابق آبی پوشان تهرانی گفت: در روزهایی که استقلال فاصله بسیار کمی با قهرمانی در لیگ برتر دارد، وظیفه کادر فنی و در راس آنها سرمربی بسیار سنگین تر از همیشه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط استقلال و همچنین دیدار این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی برای استقلال می تواند مثل یک شمشیر دو لبه باشد.

سپاهان به تازگی و با سرخوردگی از آسیا برگشته و شاید شکست های سنگین و آسیایی این تیم که منجر به حذف از مرحله گروهی شد باعث تضعیف روحیه آنها مقابل استقلال شده و کار را برای آبی پوشان قدری ساده تر کند.

اما برعکس این هم می تواند اتفاق بیفتد و شاید همین موضوع تبدیل به یک انگیزه مضاعف برای بازیکنان و اعضای کادر فنی سپاهان شود و کار برای آبی پوشان مشکل تر شود.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: آنچه مسلم است تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاعی فصل می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.

استقلال اگر امروز در صدر جدول قرار دارد یکی از مهم ترین عوامل آن ساختار منظم و خوب دفاعی این تیم است که حتی با تغییر نفرات و از آن بالاتر حتی با جدایی دو مدافع اصلی هم این این ساختار شکننده نشد و این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریف استقلال شمشیر دو لبه است/ وظیفه مجیدی سنگین تر از قبل شد

حریف استقلال شمشیر دو لبه است/ وظیفه مجیدی سنگین تر از قبل شد