مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-03سياسي

نمایش «قاب های خیال انگیز» تئاتر در یک نمایشگاه عکس


25 تابلوی عکس از 5 عکاس تئاتر در قالب نمایشگاه گروهی عکس «قاب های خیال انگیز» به مدت هفت روز در گالری شیخ هادی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

- به نقل از مشاور رسانه ای رویداد، قاب های خیال انگیز حاصل تلاش های چندساله 5 عکاس در ژانر عکاسی صحنه و در شاخه تئاتر است که در قالب یک نمایشگاه گروهی عکس تئاتر در نگارخانه شیخ هادی از روز شنبه، 17 اردیبهشت ماه 1401 به نمایش درخواهد آمد.

مسعود عطار هادی، پیام احمدی کاشانی، فرزاد جمشید دانایی، لیلا محرم پور و فهیمه علی بیگی، عکاسان شرکت کننده در رویداد را تشکیل می دهند.

مسعود عطار هادی، فارغ التحصیل مقطع کاردانی رشته عکاسی دانشگاه جامع علمی- کاربردی واحد 13 تهران است و سالیان سال است که به صورت تخصصی، در ژانر عکاسی تبلیغاتی به فعالیت مشغول است.

این عکاس باسابقه توانسته در جشنواره های مختلفی همچون جشنواره عکس شمس العماره، جشنواره عکس ایران شناسی و جشنواره عکس بافت تاریخی تهران مقام کسب کند.

پیام احمدی کاشانی سابقه شرکت در بیش از ده ها نمایشگاه گروهی و برپایی بیش از 10 نمایشگاه انفرادی در ژانرهای عکاسی طبیعت، مستند و تئاتر و کسب جوایز مختلف در جشنواره های معتبر ایرانی و خارجی را در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «قاب های خیال انگیز» تئاتر در یک نمایشگاه عکس

نمایش «قاب های خیال انگیز» تئاتر در یک نمایشگاه عکس