مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-03سياسي

تاکید بر لزوم حفظ حالات معنوی ماه رمضان/باید از انفعال خارج شویم


امام جمعه یزد بر لزوم حفظ حالات معنوی ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم میل به باطل را با کسب حالات معنوی در وجود خود از بین ببریم.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز عید سعید فطر که در امامزاده سید جعفر (ع) یزد برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن این عید سعید اظهار داشت: خدا را شاکریم که ما را موفق به روزه داری در ماه مبارک رمضان، بهره مندی از عنایات خود و اقامه نماز عید فطر کرد.

وی بر لزوم حفظ تقوا و آنچه که خدای متعال برای ما به منظور حرکت به سوی کمال الهی لازم دانسته، تاکید کرد و افزود: حرکت ما به سوی کمال است و خلقت ما عبث نیست و همه ما در مسیر خدا حرکت می کنیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای تثبیت حرکت ما در مسیر کمال همچنین جبران اشتباه و کوتاهی های گذشته است، گفت: باید بر اساس آیه رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً ۚ إِنَّکَ أَنْتَ الْوَهَّابُ از خداوند متعال بخواهیم پس از آنکه ما را هدایت کرد و در سایه رحمت و عنایت خود نگه داشت، میل ما را به باطل قرار ندهد.

ناصری همچنین با تاکید بر مسئله مهم استغفار به ویژه استغفار جمعی عنوان کرد: همیشه باید در مقابل خداوند متعال به خاطر خطاهای گذشته و کم کاری ها و حتی برای کارهایی که انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر لزوم حفظ حالات معنوی ماه رمضان/باید از انفعال خارج شویم

تاکید بر لزوم حفظ حالات معنوی ماه رمضان/باید از انفعال خارج شویم