مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-02اقتصادي

محدودیت تردد در محور اردبیل به آستارا تا 17 اردیبهشت ادامه دارد


محدودیت ترددی که ازساعت 12 ظهر یازدهم اردیبهشت ماه در محور اردبیل به آستارا و بالعکس شروع شده تا ساعت 8 صبح 17، - سید محمد صفوی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: از ساعت 12 ظهر یازدهم اردیبهشت ماه لغایت 8 صبح 17 اردیبهشت در محور اردبیل به آستارا و بالعکس محدودیت تردد برای انواع ماشین های سنگین به استثناء کامیون های حامل مواد سوختی، فاسدشدنی و مواد غذایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش چشمگیر سفرهای بین استانی در مدت زمان مذکور، پلیس راه با در نظر گرفتن تمهیدات لازم و امکانات کافی در تمامی محورهای مواصلاتی با هدف تسهیل در تردد خودروها حضور دارد.

رییس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: طی روزهای گذشته حجم تردد در محورهای سرچم به اردبیل، سراب به اردبیل و آستارا به اردبیل افزایش داشته است.

صفوی با اشاره به وضعیت نامناسب جوی در اغلب محورهای مواصلاتی استان، تاکید کرد: هموطنان قبل از آغاز مسافرت نسبت به سالم بودن خودرو از نظر فنی مطمئن شوند و حتما تجهیزات مناسب با شرایط جوی را نیز به همراه داشته باشند.

وی سبقت و سرعت غیرمجاز را خط قرمز پلیس راه اعلام کرد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین حرکت با سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز سفری امن را برای مسافران رقم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در محور اردبیل به آستارا تا 17 اردیبهشت ادامه دارد

محدودیت تردد در محور اردبیل به آستارا تا 17 اردیبهشت ادامه دارد