مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-02فرهنگي

ساختمان فرهنگ و هنر خراسان شمالی همچنان در تالار انتظار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، بیش از یک دهه از زمانی که کلنگ تالار فرهنگ و هنر شهرستان بجنورد به زمین زده  شد می گذرد؛ خانه ای که قرار بود در دل پارک دوبرابر قد علم کند و مأمنی شود برای اهالی فرهنگ و هنر تا در آن گرد هم آیند و از طرح ها و برنامه هایشان بگویند؛ از این که چگونه می شود جشنواره ای شایسته برگزار کرد و یا دست به تولید آثاری درخور زد و دمی مردم را با اهالی این خانه همدل و همراه کرد.

سال 87 بود که طرح مطالعاتی تالار فرهنگ و هنر بجنورد با 11 هزار و 650 متر زیربنا شروع و ساخت آن از سال 90 آغاز شد و قرار بود 36 ماهه به اتمام  برسد، اما باگذشت 14 سال از موعد بهره برداری، این تالار هنوز اندر خم یک کوچه است و خیال ندارد بهار را برای هنرمندان به ارمغان بیاورد.

تالار فرهنگ و هنر بجنورد پروژه ای ملی- استانی است که باگذشت 14 سال هنوز در نیمه راه است؛ پروژه ای که از همان ابتدا  ملی- استانی بود اما به واسطه رایزنی های وزارت فرهنگ و ارشاد ملی شد ولی تزریق کم و کند اعتبارات آن را دوباره به سوی پروژه ملی- استانی سوق داد تا از محل اعتبارات استانی کم کم برپا شود و جان بگیرد.

خاموشی 14 ساله چراغ خانه فرهنگ کندی پیشرفت این پروژه و دست اندازهایی که مدیران استان در سال های گذشته برای آن ایجاد کرده اند، در کنار تأمین نشدن اعتبار سبب شده است تا باگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان فرهنگ و هنر خراسان شمالی همچنان در تالار انتظار

ساختمان فرهنگ و هنر خراسان شمالی همچنان در تالار انتظار