مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-02سياسي

توزیع 50 هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان


مدیر کل اوقاف وامور خیریه کردستان گفت: بیش از 50 هزار پرس افطاری در ایام ماه مبارک در اماکن متبرکه استان کردستان توزیع شد.

- حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین و متولیان  استان 1000 سبد کالا در بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش 2 هزار و 800 پرس اطعام در مراسم های شب قدر در مناطق مختلف استان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه کردستان با اشاره به حضور گسترده خیرین در توزیع افطاری در مساجد و اماکن متبرکه خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک و در راستای طرح ضیافت الهی بیش از 50 هزار پرس افطاری شامل آش، شیر، خرما و شیرینی محلی در مساجد و اماکن متبرکه استان  توزیع شد.

 به گفته وی، طرح ضیافت الهی هر سال در ماه مبارک رمضان و به منظور تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه و بهره گیری از ظرفیت این ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می شود.

کاروند خاطرنشان کرد: این طرح در رمضان امسال نیز در پنج بقعه متبرکه شامل امامزاده پیرعمر سنندج، آیت الله شیخ فاضل گروس بیجار، امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد بیجار، هاجر و سارای قروه و  امامزاده سید جلال الدین مشهور به بابا گرگرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان

توزیع 50 هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان