مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-02اجتماعي

ستاد مدیریت بحران گناباد به حالت آماده باش درآمده است


 به دنبال وقوع بارش شدید باران و تگرگ از عصر دیروز و جاری شدن سیلاب در بخش هایی از گناباد ستاد مدیریت بحران این شهرستان به مدت 48 ساعت به حالت آماده باش درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آب گرفتگی شدید در برخی از معابر عمومی، کندی رفت و آمد و وارد شدن خسارت های زیاد به برخی زمین ها و باغ های کشاورزی به دلیل ورود آب های روان از جمله خسارات سیلاب در شهرستان گناباد است.

فرماندار و رییس ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان گناباد با بیان اینکه دستگاه های اجرایی خدمات رسان در نقاط مختلف شهری و روستایی در 48 ساعته آینده در حالت آماده باش قرار دارند، اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم که موجب بروز سیل شد، مسدود بودن و بروز مشکل در برخی پل ها در اطراف شهر گناباد بود.

رضا نصیری افزود: بارش شدید باران موجب حرکت سیلاب تندی از مناطقی همچون کلات و کاخک به سمت محدوده مرکزی شهر گناباد شد که علاوه بر مسدودشدن برخی محورها از جمله مسیر دسترسی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی باعث واردشدن خساراتی به زمین ها و باغات کشاورزی شد که میزان خسارات وارده به بخش های مختلف از جمله مزارع، بندسارها، رودخانه ها و .

در دست بررسی است.

بروز سیلاب شدید در برخی از نقاط شهرستان گناباد در این خصوص همچنین رییس اداره هواشناسی گناباد با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته تا ساعت 7:30 امروز صبح 16.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران گناباد به حالت آماده باش درآمده است

ستاد مدیریت بحران گناباد به حالت آماده باش درآمده است