مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-02اقتصادي

سرنوشت 12500 تن میوه های تنظیم بازار شب عید چه شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  دادستان مرکزی آذربایجان شرقی پس از انتشار گزارش فارس با تیتر  وقتی میوه های شب عید سر از بازار مزایده در می آورند   موضوع را از مسوولان مربوطه پیگیری و نکات قابل توجهی را با خبرنگار فارس در تبریز مطرح و اظهار کرد: تصمیم گیری مرکزی و بدون توجه به نیازهای استانی باعث به وجود آمدن آشفتگی در بازار میوه شب عید و تبعات بعد از آن شده است.

محبوب علیلو افزود: به نظر می رسد این تصمیم گیرها نه تنها کاهش قیمت را به دنبال نداشته بلکه حتی قیمت بالاتر از کف قیمت بازار در مراکز توزیع سوال برانگیز و حیرت آور است.

وی با تاکید بر اینکه به شخصه این موضوع را در بازار میوه عید رصد کرده است، گفت: متاسفانه در مشاهدات عینی دیده شد که فاصله فاحشی بین قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و قیمت بازاری وجود داشت به طوریکه قیمت تنظیمی ستاد بیشتر از قیمت بازار بود و این امر جای تأمل دارد.

علیلو در پاسخ به خبرنگار فارس که مسوولان ذی ربط استانی می توانستند با بازتاب وضعیت موجود بازار از تبعات بعدی جلوگیری کنند، یادآور شد: براساس اظهارات متولیان استانی این موضوع به ستاد مرکزی گزارش و حتی پیشنهاداتی نیز در رابطه با قیمت و حجم نیاز بازار استان صورت گرفته که ظاهرا مورد توجه قرار نگرفته که مقرر شده مستندات آن مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت 12500 تن میوه های تنظیم بازار شب عید چه شد؟

سرنوشت 12500 تن میوه های تنظیم بازار شب عید چه شد؟