مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-02سياسي

معلمی جلوه ای از قدرت لایزال الهی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه معلمی جلوه ای از قدرت لایزال الهی است، گفت: خداوند متعال در قرآن خود را معلم معرفی می کند و این نشان از جایگاه معلمان دارد.

- ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی صبح دوشنبه در جمع پایوران ستاد سپاه استان به میزبانی سپاه سمنان با بیان اینکه معلمی شغل نیست، یک هنر است، تاکید کرد: مهمترین شاهکار خلقت تربیت انسان ها است.

وی با بیان اینکه مقام معلمان آنچنان بالا است که پیامبر اسلام (ص) خود را معلم می دانست، افزود: معلمان آینده سازان نظام اسلامی هستند از سوی دیگر ما اعتقاد داریم که معلمی جلوه ای از قدرت لایزال الهی است و به همین جهت است که خداوند متعال در آیات قرآن خود را معلم معرفی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با گرامیداشت آغاز هفته عقیدتی سیاسی به شاخصه های برجسته شهید مطهری خاطر نشان کرد: شهید مرتضی مطهری حساسیت فوق العاده نسبت به اندیشه های اسلامی داشت و با بیان گرم و دلنشین به شبهات پاسخ می داد که امروز باید الگوی جوانان و طلاب و فعالان فرهنگی ما باشد.

دیباجی با بیان اینکه شهید مطهری با قرآن مأنوس بود، متعبد بود و کوچک ترین تجاوزی از حدود شرعی نداشت و تقوا و خدا ترسی و تحقیق و مطالعه از دیگر ویژگی های برجسته این شهید والامقام بود، ابراز کرد: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی جلوه ای از قدرت لایزال الهی است

معلمی جلوه ای از قدرت لایزال الهی است