مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-02سياسي

محدودیت های ترافیکی اردبیل اعلام شد/برگزاری نماز فطر در شهیدگاه


پلیس راهور اردبیل از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم عید سعید فطر در شهیدگاه اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده پلیس راهور استان اردبیل صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آیین معنوی نماز عید فطر در اردبیل اظهار کرد: نماز عید فطر روز سه شنبه در میدان شهیدگاه اردبیل به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد که پلیس نیز برای تردد راحت هموطنان تسهیلات ویژه در نظر گرفته است.

سید حجت فتاحی تصریح کرد: توقف هرگونه خودرو در محوطه و محیط پیرامونی شهیدگاه از ساعت یک بامداد روز سه شنبه ممنوع خواهد بود و در کنار آن محدودیت تردد نیز از ساعت چهار صبح اعمال خواهد شد.

وی گفت: هموطنان برای حضور در این مراسم می توانند از اتوبوس و وسائط نقلیه عمومی استفاده کرده و از حدالامکان از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند چرا که اعمال محدودیت های ترددی در این مسیرها مانع از عبور و مرور آنها خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل ضرورت همکاری آحاد مردم را با پلیس در ایجاد ایمنی و تسهیل ترددها در این روز یادآور شد و افزود: تمامی خیابان های منتهی به مصلا و شهیدگاه اردبیل تا ساعت 9 صبح با اعمال محدودیت ترددی روبه رو خواهد شد و خودروهای پارک شده در این مکان ها به پارکینگ منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی اردبیل اعلام شد/برگزاری نماز فطر در شهیدگاه

محدودیت های ترافیکی اردبیل اعلام شد/برگزاری نماز فطر در شهیدگاه