مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-02سياسي

اعتبار طرح رتبه بندی معلمان پیش بینی و مصوب شده است


رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس در پیامی که به مناسبت روز معلم صادر کرده نوشته است که اعتبار طرح رتبه بندی معلمان پیش بینی و مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه پارلمانی خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز معلم را به همه فرهنگیان کشور تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم  خداوند سبحان را شاکریم، که بار دیگر صدای شادی و نشاط کودکان و نوجوانان ایران زمین در کوی وبرزن پیچید و گرمای زندگی در رگ های میهن عزیزمان جریان یافت، هر صبح و عصر صدای خنده دانش آموزان در راه مدرسه، امید به رسیدن به چشم انداز تعالی و پیشرفت کشور را بیش از پیش در دلها زنده می کند، دو سال بحران بیماری کرونا نشان داد که شمیم حیات و نشاط و توسعه جمهوری اسلامی ایران،  به عطر انفاس قدسی معلمان وابسته است.

گرچه معلمان عزیز در سخت ترین شرایط همه گیری بیماری کرونا با مجاهدت های بی بدیل بدون اینکه آموزشی دیده یا از ابزار مورد نیاز آموزشی برخوردار باشند.

آموزش و پرورش را تعطیل نکردند، بلکه در این راه جمعی از معلمان به خیل شهدای خدمت پیوستند، امروز با بازگشایی مدارس، امید و پویایی که با آموزش های حضوری در جامعه جریان یافته است، می بینیم که حیات و نشاط جامعه وابسته به وجود معلمان نجیب این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار طرح رتبه بندی معلمان پیش بینی و مصوب شده است

اعتبار طرح رتبه بندی معلمان پیش بینی و مصوب شده است