مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-01سياسي

گرامیداشت مرحوم نادر طالب زاده در قم


مراسم گرامیداشت مرحوم نادر طالب زاده هنرمند و فرهیخته جبهه انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور هنرمندان و فعالان رسانه ای برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پی درگذشت هنرمند فرهیخته و انقلابی مرحوم نادر طالب زاده مراسم گرامیداشت وی از طرف فعالان رسانه ای جبهه انقلاب و هنرمندان استان قم عصر امروز در خانه موزه شهید زین الدین قم برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا غریب در خصوص شخصیت مرحوم طالب زاده بیان کرد: وی روحیه ای بسیار جهادی داشت و از فعالان عرصه انقلاب بود که از روزهای اول انقلاب تا اواخر عمرش در نظام و انقلاب اقدامات و آثار بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشت و او را می توان سردار رسانه های جبهه انقلاب نامید.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم شخصیتی مرحوم طالب زاده نیرو شناسی او بود، در یک دیدار تشخیص می داد که یک نفر تا چه حد اهل مفید کار کردن است و زمانی که شناسایی می کرد از آن فرد در برنامه های جبهه انقلاب استفاده می کرد .

 غریب تصریح کرد: آگاهی مرحوم طالب زاده در زمینه های مختلف بسیار بالا بود، به خوبی سلیقه مخاطب را می شناخت در رویدادها و حوادث مختلف از جمله جنگ تحمیلی  حضور داشت و کار مستند سازی و تولید محتوا در رسانه را از همان روزهای جنگ آغاز کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت مرحوم نادر طالب زاده در قم

گرامیداشت مرحوم نادر طالب زاده در قم