مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-01سياسي

مددجویان زندان های البرز به اعتکاف می روند


مددجویان زندان های البرز 3 روز پایانی ماه مبارک رمضان را با حضور در مسجد سید الساجدین اسلام آباد کرج معتکف شدند و به مناجات پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی چهارمحالی، مدیرکل زندان های استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: به همت اداره فرهنگی زندان های استان و با هماهنگی های به عمل آمده با هیات امنای مسجد سید الساجدین و گروه جهادی سفیران تربیت برای دومین سال متوالی و برای اولین بار در سطح کشور زندانیان استان در فضایی خارج از زندان معتکف شدند و از فیوضات این ماه و سنت حسنه اعتکاف بهره مند شدند.

چهار محالی با اشاره به بازگشت زندانیان به زندگی سالم و به دور از لغزش و بیان نمونه هایی از شهیدان همچون شاهرخ ضرغام و طیب حاج رضایی که در زندگی دچار تحول عظیم شده اند افزود: لغزش یا بازگشت به زندگی شرافتمندانه در یک لحظه اتفاق می افتد و ما در مجموعه زندان ها به دنبال پیشگری از لغزش ها و هموار نمودن بازگشت به زندگی سالم برای مددجویان هستیم که اعتکاف یکی از آن برنامه هاست.

مدیر کل زندان های استان با اشاره به حضور مسئولین استانی در این اعتکاف افزود: شهردار کرج، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، معاون اداره کل ارشاد و معاون امور کتابخانه های استان با حضور در مسجدسید الساجدین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان زندان های البرز به اعتکاف می روند

مددجویان زندان های البرز به اعتکاف می روند