مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-01اجتماعي

محدودیت های ترافیکی روز عید سعید فطر در اطراف حرم مطهر رضوی


رییس پلیس راهور مشهد از اعمال محدودیت های ترافیکی روز عید سعید فطر در اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس عابدینی رییس پلیس راهور مشهد اظهار کرد: با توجه به احتمال حلول ماه شوال در روز دوشنبه 12 ادیبهش ماه و حضور گسترده مومنین جهت برگزاری نماز عید در حرم مطهر رضوی و سایر نقاط شه مشهد، پلیس راهور مشهد مقدس جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم تمهیدات ویژه ترافیکی را در نظر گرفته است که بر این اساس: 1- از ساعت 24 روز یکشنبه 11 ادیبهشت محدودیت توقف در خیابان های شیرازی، نواب صفوی، میدان طبرسی تا حرم مطهر، خیابان اندرزگو تا میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا (ع) از تقاطع دانش تا میدان بیت المقدس و زیر گذر حرم مطهر اعمال خواهد شد.

2- در صورت ضرورت، از ساعت 6 صبح دوشنبه 12 اردیبهشت، نسبت به اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه شخصی و سپس وسایل نقلیه عمومی به سمت حرم مطهر رضوی اقدام خواهد شد.

3- در محدوده 120 نقطه از مساجد سطح شهرمشهد نیز عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی حضور فعالی را جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی خواهند داشت.

گفتنی است در صورت تغییرات احتمالی در رویت حلول ماه شوال تمامی محدودیت های ترافیکی ذکر شده در روز عید سعید فطر اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی روز عید سعید فطر در اطراف حرم مطهر رضوی

محدودیت های ترافیکی روز عید سعید فطر در اطراف حرم مطهر رضوی