مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-01سياسي

عید فطرشبیه ترین روز به قیامت است/تاکید بر دعای فراوان در روز عید


مومنان در روز عید سعید فطر نباید از دعا کردن غفلت کنند و در این زمینه بخل بورزند و در روایات آمده که عید سعید فطر شبیه ترین روز به قیامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگر مهر، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی، عصر یکشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جمع روزه داران اظهار داشت: شب عید سعید فطر، شب جایزه است و در این شب خداوند بی شمار اجر و ثواب عطا می کند.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام در خصوص روز عید سعید فطر بیان اشت: خداوند در این روز فرشتگانی را به شهرها نازل می کنند و به آنان ندا می دهند که ای امت محمد (ص) از منازل خود به سمت خدای کریم خارج شوید و در منزل نمانید؛ چون امروز خداوند گناهان بزرگ را عفو و ثواب عظیم عطا می کند.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: مومنان در روز عید سعید فطر نباید از دعا کردن غفلت کنند و در این زمینه بخل بورزند؛ چرا که در این روز خداوند دعای انسان ها را مستجاب می کند.

وی با بیان اینکه در روایات آمده که عید سعید فطر شبیه ترین روز به قیامت است افزود: در این روز توصیه شده که زمانی که انسان از منزل برای محل اقامه نماز حرکت می کند به لحظه بیرون آمدن از قبر فکر کند که در حال حرکت به سمت خداوند است و زمانی نیز که به نماز می ایستد به یاد بیاورد که برای حسابرسی نزد پروردگار حاضر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید فطرشبیه ترین روز به قیامت است/تاکید بر دعای فراوان در روز عید

عید فطرشبیه ترین روز به قیامت است/تاکید بر دعای فراوان در روز عید