مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-01اقتصادي

ارتقای 129 درصدی ارائه خدمات مشاوره ای پلیس استان مرکزی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از افزایش 129 درصدی خدمات مشاوره ای پلیس استان در فروردین ماه سال «تولید، دانش بینان وا شتغال آفرین» نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمود خلجی ظهر امروز در این آیین با قدردانی از مجموعه تلاش های مشاوران و روانشناسان فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: روان شناسی علم مطالعه رفتار و فرآیندهای ذهنی و روانی است و این علم از آن جهت که با پیچیده ترین موجود کره خاکی یعنی انسان در ارتباط است نیازمند متخصصان دلسوز و زبده ای است که ضمن همراهی با مراجعین در فضایی امن و صمیمانه به ریشه یابی مشکلات آنان پرداخته و در ارائه راه حل ها و راهکارهای مناسب آنان را یاری نماید.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین و مهم ترین وظایف پلیس، پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی است و در این میان نقش مددکاران اجتماعی کلانتری ها در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی و کاهش بار پرونده های قضایی بسیار مهم و بی بدیل است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: اقدامات مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری ها از این رو دارای اهمیت می باشد که در جرایمی همچون نزاع و درگیری، اختلافات خانوادگی، کودک آزاری و جرائم خاص کودکان و اطفال، مشاوران کلانتری اولین افرادی هستند که با ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای 129 درصدی ارائه خدمات مشاوره ای پلیس استان مرکزی

ارتقای 129 درصدی ارائه خدمات مشاوره ای پلیس استان مرکزی