مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-01بين الملل

بزرگداشت نظامیان صهیونیست در ابوظبی در آستانه یو م النکبه


سفارت رژیم موقت صهیونیستی در ابوظبی اعلام کرد که هفته آینده مراسمی را برای بزرگداشت نظامیان کشته شده خود در طول جنگ با کشورهای عربی و مقاومت فلسطین برگزار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت رژیم موقت صهیونیستی در ابوظبی اعلام کرد که در هفته جاری، مراسمی را برای بزرگداشت سربازان ارتش خود که در طول جنگ های مختلف با کشورهای عربی یا طی عملیات های مقاومت فلسطین، کشته شده اند، برگزار خواهد کرد.

روعی کایس   تحلیلگر امور عربی در رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی طی پستی در توییتر با انتشار متن اطلاعیه سفارت رژیم صهیونیستی نوشت که برای اولین بار است که این مراسم و سالروز در یک کشور عربی برگزار می شود.

به نوشته العربی الجدید ، رژیم صهیونیستی این مراسم یادبود را در چارچوب فعالیت هایی که به مناسبت روز استقلال که یادآور اشغال 78 درصد از سرزمین فلسطین در سال 1948 و اعلام موجودیت اسراییل در آن است، برگزار می کند.

15 ماه می میلادی (برابر با 25 اردیبهشت) سالروز فاجعه اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی (موسوم به یوم النکبه) در سال 1948 است که صهیونیست ها از آن به عنوان روز استقلال یاد می کنند.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود که موافقت رژیم امارات به برگزاری چنین مراسمی، حساسیت کشورهای عربی چون مصر که با آن روابط نزدیکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت نظامیان صهیونیست در ابوظبی در آستانه یو م النکبه

بزرگداشت نظامیان صهیونیست در ابوظبی در آستانه یو م النکبه