مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-01فرهنگي

طالب زاده قلب مهربانی نسبت به جامعه داشت/ قلع و قمع «بشارت منجی»!


مرتضی ضرابی می گوید زنده یاد نادر طالب زاده از جمله هنرمندانی بود که حتی به کارگر صحنه نیز فرصت اظهارنظر می داد.

- مرتضی ضرابی بازیگر و چهره پرداز سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به همکاری خود با زنده یاد نادر طالب زاده گفت: من و نادر طالب زاده در پروژه بشارت منجی با هم همکاری داشتیم که این همکاری باعث ایجاد شناختی از وی برای من بود.

در واقع از شنیدن خبر درگذشت وی بسیار متاثر شدم چرا که زنده یاد طالب زاده، جدای کارگردان یا خبرنگار بودن یک انسان والا و با گذشت، مهربان و از خود گذشته بود.

وی با اشاره به اینکه زنده یاد طالب زاده بسیار به مذهب و آرمان های خود معتقد بود و در همان راستا فعالیت می کرد، توضیح داد: آقای طالب زاده با اعتقاد بالای خود پروژه بشارت منجی را آغاز کرد و برای روایت داستان این فیلم، از قرآن و بخشی از روایت های انجیل برنابا استفاده کرده بود چرا که حکایت های این انجیل بسیار نزدیک به روایت های قرآنی بود، مساله ای که وجود داشت بشارت منجی با بودجه بسیار اندکی توسط آقای طالب زاده آغاز شد و در نهایت با تمام تلاشی که انجام داد توانست این پروژه را به پایان رساند.

این بازیگر تاکید کرد: آقای طالب زاده برای ساخت بشارت منجی با مشکلاتی مواجه بود چرا که به دلیل برداشت های وی از انجیل برنابا سروصداهایی به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالب زاده قلب مهربانی نسبت به جامعه داشت/ قلع و قمع «بشارت منجی»!

طالب زاده قلب مهربانی نسبت به جامعه داشت/ قلع و قمع «بشارت منجی»!