مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-01سياسي

مطیعی: نخبه پروری موردتوجه معلمان قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نخبه پروری و تربیت فرزندان جامعه برای رفع مشکلات موردتوجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در مجمع معلمان ایران اسلامی (استان سمنان) که در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دیدگاه نخبه پروری و تربیت فرزندان جامعه برای رفع مشکلات را در سخنانشان مطرح و بر آن تأکید کردند که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: در برخی موارد با ترفندهای رسانه ای، مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان را به گونه ای برجسته سازی می کنند که زحمات و تلاش دلسوزانه معلمان نادیده گرفته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: آموزش های ضمن خدمت معلمان بسیار خوب است؛ اما در برخی موارد مشاهده می شود که این آموزش ها جنبهٔ آماری و فرمایشی به خود می گیرد.

مطیعی عنوان کرد: حوزه های علمیه آمادگی کامل دارند تا خدمات مشاوره ای خود را در قالب طرح امین، برای 500 مرکز آموزشی استان سمنان ارائه کنند.

توجه ویژه به نوسازی مدارس در استان سمنان سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: مرحوم دیداری، رییس فقید آموزش و پرورش منطقه بسطام از مدیران بسیار خوب و دلسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: نخبه پروری موردتوجه معلمان قرار گیرد

مطیعی: نخبه پروری موردتوجه معلمان قرار گیرد