مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-01بين الملل

امارات میزبان مراسم یادبود نظامیان صهیونیست خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه النشره، سفارت رژیم صهیونیستی در امارات طی چند روز آینده مراسمی را در یادبود نظامیان صهیونیستِ کشته شده در نبرد با فلسطینی ها و کشور های عربی برگزار می کند؛ - سفارت رژیم صهیونیستی در امارات طی چند روز آینده مراسمی را در یادبود نظامیان صهیونیستِ کشته شده در نبرد با فلسطینی ها و کشور های عربی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه النشره، سفارت رژیم صهیونیستی در امارات طی چند روز آینده مراسمی را در یادبود نظامیان صهیونیستِ کشته شده در نبرد با فلسطینی ها و کشور های عربی برگزار می کند؛ بنابراین گزارش، این برای نخستین بار خواهد بود که مراسمی در یادبود نظامیان صهیونیست در یک کشور عربی برگزار می شود.

بنابر اعلام شبکه صهیونیستی کان ، اسراییل مراسم هایی نظیر این را در راستای بزرگداشت روز تأسیس این رژیم جعلی در ماه مه 1948 که با اشغال 78 درصد از سرزمین فلسطین رقم خورد، برگزار می کند.

امارات و رژیم صهیونیستی در سپتامبر 2020 در کاخ سفید توافقنامه عادی سازی روابط را به امضا رساندند که با واکنش تند و محکومیت از سوی فلسطینی ها همراه شد و آن ها این اقدام ابوظبی را خیانت به مساله فلسطین توصیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات میزبان مراسم یادبود نظامیان صهیونیست خواهد بود

امارات میزبان مراسم یادبود نظامیان صهیونیست خواهد بود