مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-01حوادث

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری در پوشش پرداخت فطریه و کفاره


لازم است که شهروندان حتما به آدرس های اینترنتی توجه کافی را داشته باشند و از کلیک کردن بر روی لینک هایی که از منابع ناشناس به عنوان خیریه ارسال می کنند، - لازم است که شهروندان حتما به آدرس های اینترنتی توجه کافی را داشته باشند و از کلیک کردن بر روی لینک هایی که از منابع ناشناس به عنوان خیریه ارسال می کنند، پرهیز کنند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به احتمال کلاهبرداری از شهروندان در پوشش پرداخت فطریه، زکات و کفاره هشدار داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر وتبریک آن به مردم گفت: متاسفانه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای سواستفاده از مردم بهره می برند و گرچه پلیس فتا نیز همواره با آنان برخورد کرده و عرصه را برای اقدامات مجرمانه این افراد ناامن کرده است، اما آگاهی مردم نیز عامل مهمی در ناکام گذاشتن این افراد است.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام عیدسعید فطر این نگرانی وجود دارد که افراد سودجو و فرصت طلب در بستر فضای مجازی بخواهند اقدام به کلاهبرداری یا سواستفاده از شهروندان در پوشش پرداخت فطریه، کفاره و .

کنند.

در همین راستا نیز لازم است که کاربران دقت داشته باشند هنگام پرداخت فطریه و کفاره به افراد ناشناس اعتماد نکنند و فطریه و کفاره خود را به نهادهای معتبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری در پوشش پرداخت فطریه و کفاره

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری در پوشش پرداخت فطریه و کفاره