مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 21:572022-04-30سياسي

حوزه علمیه آمادگی اجرای طرح امین برای مدارس استان سمنان را دارد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان، گفت: حوزه های علمیه آمادگی کامل دارند تا خدمات مشاوره ای خود را در قالب طرح امین، برای 500 مرکز آموزشی استان ارائه کنند.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه شنبه در نشست شورای معلمان استان سمنان به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب دیدگاه نخبه پروری و تربیت فرزندان جامعه برای حل مشکلات را در سخنانشان مطرح و تاکید داشتند که می بایست مد نظر باشد.

وی افزود: در برخی موارد با ترفندهای رسانه ای، مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان را به گونه ای برجسته سازی می کنند که زحمات و تلاش دلسوزانه معلمان عزیز نادیده گرفته می شود.

امام جمعه سمنان همچنین بیان کرد: آموزش های ضمن خدمت معلمان بسیار خوب است اما در برخی موارد مشاهده می شود که این آموزش ها جنبه ی آماری و فرمایشی به خود می گیرد.

مطیعی افزود: حوزه های علمیه آمادگی کامل دارند تا خدمات مشاوره ای خود را در قالب طرح امین، برای 500 مرکز آموزشی استان ارائه نمایند.

استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه دغدعه های مطرح شده در این جلسه در شورای آموزش وپرورش استان بررسی و پیگیری خواهد شد، گفت: در سفر ریاست جمهور به استان، نگاه خاص و ویژه ای به بحث نوسازی مدارس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه آمادگی اجرای طرح امین برای مدارس استان سمنان را دارد

حوزه علمیه آمادگی اجرای طرح امین برای مدارس استان سمنان را دارد