مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-04-30اقتصادي

رفع مشکل 1067 بنگاه اقتصادی برای حفظ اشتغال


معاون وزیر کار از کمک به رفع مشکل 1067 بنگاه اقتصادی مشکل دار جهت حفظ و تثبیت نیروی کار و همچنین حمایت از 259 هزار و 570 کارگر در معرض خطر بیکاری خبر داد.

- به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حسین رعیتی فرد با اشاره به 400 هزار بازرسی از کارگاه های کشور، اظهار کرد: با هدف تقویت زیرساخت های مقرراتی در حوزه ایمنی کار کشور، تدوین و بازنگری چند آیین نامه و دستورالعمل حفاظت فنی در شورای عالی حفاظت فنی به عنوان پارلمان ملی ایمنی کار کشور نیز در دستور کار قرار دارد.

در همین باره تنها در ماه نخست سال جاری با تلاش و همت همکاران این وزارتخانه و شرکای اجتماعی در شورای عالی حفاظت فنی، پیش نویس مقاوله نامه شماره 155 با موضوع ایمنی و بهداشت شغلی که اخیراً در مجلس شورای اسلامی تدوین آن به وزارت متبوع تکلیف شده است، 3 ماه زودتر از موعد مقرر تکمیل و برای تصویب در اختیار هیأت وزیران قرار داده شد و این مهم به عنوان یکی از محورهای راهبردی و کلان ارتقای ایمنی و سلامت کار در سطح ملی است که نتایج آن در میان مدت می تواند ضامن شکل گیری یک حرکت نوپای ملی و فرا دستگاهی برای ایجاد یک فرهنگ ایمنی و بهداشت کار پویا در کشور شود.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: وزارت کار تلاش دارد تا با بسترسازی و ظرفیت سازی برای فعالیت های شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 1067 بنگاه اقتصادی برای حفظ اشتغال

رفع مشکل 1067 بنگاه اقتصادی برای حفظ اشتغال