مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-04-30سياسي

ادامه اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری/ لزوم قانون مداری وزارت بهداشت


داوطلبان آزمون دستیاری دوره چهل و نهم در آستانه برگزاری این آزمون همچنان اعتراض خود را به زمان آزمون و عدم ابلاغ رای دیوان عدالت اداری پیگیری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنکاتی را درباره این اعتراض و لزوم قانونمداری وزارت بهداشت عنوان کردند.

یکی از این داوطلبان یادآور شد: وزارت بهداشت تخلفات زیادی را در آزمون دوره 48 و دوره 49 انجام داده است که از جمله آن عدم تغییر دو رفرنس گوش و حلق و بینی و رادیولوژی که مربوط به 10 الی 13 سال قبل هستند، است.

وی افزود: اینکه وزارت بهداشت در پاسخ به اعتراض داوطلبان در مورد این دو رفرنس به آیین نامه جدید استناد می کند امر خلاف قانون است زیرا از اردیبهشت ماه که رفرنس ها اعلام شده اند برای داوطلبین حق مکتسبه ایجاد شده و باید بر اساس ایین نامه قبلی که در نشست 66 شورا تصویب شده و رای قطعی دیوان که در مهرماه صادر شده عمل کرد نه بر اساس مصوبه نشست 95 شورا که در 21 دی ماه 1400 تصویب شد در نتیجه قانون عطف به ما سبق نمی شود و نمی توان بر اساس قوانین و آیین نامه جدید تصمیم گرفت.

این داوطلب با اشاره به پاسخ وزارت بهداشت در زمینه طراحی سوال از منابع گفت: از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام شد از این دو منبع 12 سوال طرح می شود که 6 درصد سوالات را تشکیل می دهد اما این نکته مهم مغفول مانده که در آزمون دستیاری هر یک سوال ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری/ لزوم قانون مداری وزارت بهداشت

ادامه اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری/ لزوم قانون مداری وزارت بهداشت