مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-30اقتصادي

افزایش 15 درصدی تردد در مبادی شهرهای استان اردبیل


رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال میزان تردد در مبادی ورودی و خروجی استان افزایش 15 درصدی داشته است.

- ، امید نسیمی ظهر شنبه در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل - پارس آباد اظهار کرد: ماه گذشته یک میلیون و370 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است که این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون 187 هزار تردد بود.

وی با اشاره به افزایش 15 درصدی تردد در مبادی اردبیل گفت: محورهای اردبیل-آستارا، اردبیل- نیر، اردبیل -مغان و بالعکس دارای بیشترین تردد هستند.

رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه 7 درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، تصریح کرد: هم اکنون 74 دستگاه تردد شمار برخط ،54 سامانه ثبت تخلفات سرعت و41 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال هستند.

نسیمی هوشمندسازی جاده های استان را از اولویت های مهم اداره کل راهداری برشمرد و گفت: با هوشمندسازی جاده های استان شاهد ارتقای ایمنی در جاده ها خواهیم بود.

وی از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی تردد در مبادی شهرهای استان اردبیل

افزایش 15 درصدی تردد در مبادی شهرهای استان اردبیل