مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-30اقتصادي

رییس شورای عالی چهارمحال و بختیاری: 8 شهرداری در استان با سرپرست اداره می شود


رییس شورای عالی چهارمحال و بختیاری گفت: استان دارای 10 شهرستان، 43 شهر و 770 روستا است که شهرداری 8 شهر با سرپرست اداره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سیاوش سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مشکلات استان اشاره کرد و گفت: اشتغال پایدار، تأمین مسکن، مدیریت آب کشاورزی از جمله مشکلات و مطالبات مردم استان است و از آنجایی که 11 درصد آب و یک درصد خاک کشور در استان وجود دارد اما مواجهه با خشکسالی های متعدد مشکلات آبی را ایجاد کرده است.

رییس شورای عالی چهارمحال و بختیاری افزود: اکثر اراضی که در استان وجود دارد دیم هستند که باید به سیستم آبیاری قطره ای متصل شوند تا دیگر شاهد تصمیم گیری استان های دیگر برای تامین آب این اراضی نباشیم.

وی با بیان اینکه کشاورزی و اقتصاد به یکدیگر مرتبط هستند، ادامه داد: اگر کشاورزی تامین شود موتور اقتصاد نیز روشن می شود اما متاسفانه برای کشاورزی و حتی شرب با مشکل آب روبرو هستیم، همچنین 200 روستای استان با تانکر آبرسانی می شود که اگر شبکه های آبرسانی زودتر وصل شوند مشکل آب شرب مردم نیز حل می شود.

تکمیل راه های مواصلاتی استان را از بن بست خارج می کند سلیمانی تکمیل محورهای مواصلاتی را از مشکلات دیگر استان دانست و بیان داشت: استان ما بن بست است و اگر بخواهیم درب های صادرات و واردات به استان باز شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای عالی چهارمحال و بختیاری: 8 شهرداری در استان با سرپرست اداره می شود

رییس شورای عالی چهارمحال و بختیاری: 8 شهرداری در استان با سرپرست اداره می شود