مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-30اقتصادي

209 میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی روستاهای کرمانشاه مصوب شده است


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: در سال جاری 220 روستا در برنامه اجرای طرح هادی با اعتبار مصوب 209 میلیارد تومان قرار گرفته که تا بدین لحظه 140 میلیارد تومان از آن تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جعفر نصوری معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در مورد طرح هادی روستاها و اقدامات صورت گرفته بابت عمران روستاهای استان، اظهار کرد: یکی از مهمترین کارهای حوزه عمران روستایی بنیاد مسکن تهیه طرح های است.

وی طرح هادی را به عنوان سند توسعه فیزیکی کالبدی روستا معرفی کرد و گفت: ساخت و سازها در روستاها براساس طرح هادی صورت می گیرد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه در توضیح فرق اصلی طرح هادی روستایی با طرح های شهری، گفت: طرح هادی روستایی طرحی زنده است به این معنا فرآیند قانونی تهیه و تصویب آن به نحوی است که در کوتاه ترین زمان ممکن می شود این طرح ها را اصلاح و به روز کرد و مشکلاتی که در طول زمان به وجود می آید سریع حل کرد.

وی دوره تهیه طرح های هادی را 10 ساله عنوان کرد و افزود: این طرح ها برای مدت 10 سال تهیه می شوند و پایان 10 سال باید بازنگری شوند البته بازنگری به این معنا نیست که بعد از 10 سال باید حتما بازنگری صورت گیرد چون که خیلی از طرح ها 10 سال گذشته هنوز ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

209 میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی روستاهای کرمانشاه مصوب شده است

209 میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی روستاهای کرمانشاه مصوب شده است