مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-30پزشكي

راه اندازی مراکز مشاوره به سبک ایرانی- اسلامی در دانشگاه های علوم پزشکی


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به برنامه راه اندازی مشاوره سبک ایرانی- اسلامی و سلامت اجتماعی گفت: این خدمات به جامعه هدف دانشجویان، - اساتید و کارکنان علوم پزشکی ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ارتباط بوده ایم و خانواده ها، دوستان وهمکاران این موضوع را تجربه کردند.

دانشجویان بعضا ناملایمات و تجربه های شوم و مرگ عزیزان خود را در این ایام شاهد بودند و به نظر می آید بد نباشد در حوزه سلامت روان، مسوولان مربوطه و دست اندرکاران نظام بهداشت و درمان، به صورت جدی برنامه ریزی های منسجمی در این مسیر داشته باشند.

وی گفت: ما باید در راستای ارتقای سلامت روان دانشجویان خود که قشری نخبه، اندیشمند و تاثیرگذار هستند برنامه ریزی های مفصلی داشته باشیم و رسالت معاونت فرهنگی و دانشجویی در این راستا خطیر و سنگین است.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: اگر برای هر دانشجو، مبلغ 50 هزارتومان در سال به عنوان سرانه سلامت روان در نظربگیریم، با کمک اساتید و کارشناسان حوزه سلامت روان و مشاوران باتجربه که جزو اقشار دغدغه مند و تاثیرگذار هستند، می توان برنامه ریزی های خوبی در این حوزه انجام دهیم.

وی گفت: در حوزه آموزش وزارت بهداشت این آمادگی را داریم که بتوانیم کوریکولوم های آموزشی را در قالب موضوعات مهارت های سبک زندگی ایرانی اسلامی به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز مشاوره به سبک ایرانی- اسلامی در دانشگاه های علوم پزشکی

راه اندازی مراکز مشاوره به سبک ایرانی- اسلامی در دانشگاه های علوم پزشکی