مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-04-30سياسي

واکنش وکلا درپی توهین برخی به مزار استاد کشاورز


نصب بنری توهین آمیز بر سنگ مزار بهمن کشاورز، از اقدامات ناپسند روزهای اخیر است که خشم جامعه حقوقی کشور را برافروخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سوم اردیبهشت ماه سال 1398، خبر درگذشت بهمن کشاورز حقوقدان برجسته کشور و رییس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز و اسکودا بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت.

مرحوم کشاورز به غیر از خدمات ارزنده و تالیفات حقوقی متعددی که داشت، از وفادارترین حقوقدانان به آرمان های رسانه بود.

متاسفانه چند روزی است که تصاویری در شبکه های مجازی در حال دست به دست شدن است و در آن بنرهایی با اهانت به شخصیت مرحوم بهمن کشاورز بر روی مزار او نصب شده است.

این موضوع چند روز بعد از خبر تایید قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از سوی شورای نگهبان در تاریخ 5 اردیبهشت ماه سال جاری اتفاق افتاد.

طبق این قانون، تعیین ظرفیت برای آزمون جذب کارآموز وکالت حذف شد و کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه مکلفند هر سال از طریق سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به برگزاری آزمون وکالت اقدام نمایند و داوطلبانی که حداقل هفتاد درصد (70%) امتیاز میانگین نمرات یک درصد (1%) حائزان بالاترین امتیاز را کسب کرده اند، به عنوان پذیرفته شده، جهت طی مراحل مقتضی به مرجع صدور مجوز مربوط معرفی می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وکلا درپی توهین برخی به مزار استاد کشاورز

واکنش وکلا درپی توهین برخی به مزار استاد کشاورز