مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-04-30سياسي

دلدادگی از خزر تا حلب/ پدر! صدای من را از دمشق می شنوی


پدر سیدرضا طاهر روزی در گوش دلبندش زمزمه کرد که «لاله ها از رودخانه خودسازی ست که جرعه جرعه می نوشند نه از جویبار خودپرستی» و رضای او که درس آموخته مکتب دلدادگی حسین (ع) بود، - خبرگزاری فارس مازندران ـ روح الله رفیعیاردیبهشت ماه، چند سالی است که برای مازندرانی ها بوی مقاومت می دهد، این ایام یادآور حماسه سازی مردان بزرگ و شرافتمندی است که نامشان با خان طومان گره خورده است؛ شهری در حومه حلب سوریه که اواسط اردیبهشت ماه سال 95 مصادف با مبعث پیامبر(ص) به دلیل درگیری سنگین در زمان آتش بس، 13 نفر از مدافعان مازندرانی در آن جاوادنه شدند و به درجه ی رفیع شهادت نائل آمدند.

سیدرضا طاهر یکی از همین شهدای مدافع حرم است که همزمان با نیمه فروردین ماه سال 95، در آخرین اعزام به سوریه، خانواده را در حسرت دیدار دوباره باقی گذاشت و در سن 30 سالگی به دیدار معبود شتافت.

  مراسم تدفین این شهید بزرگوار یکم خرداد ماه سال 95، با استقبال عظیم و گسترده مردم برگزار و در زادگاهش، روستای هریکنده به خاک سپرده شد.

پدر شهید سیدرضا طاهر به زبان مازندرانی روایت رفتن فرزند و سفر آخرش را اینگونه نقل می کند؛ رضا بی صدا رفت، نه اذن پدر را گرفت و نه از مادر انتظار  بدرقه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلدادگی از خزر تا حلب/ پدر! صدای من را از دمشق می شنوی

دلدادگی از خزر تا حلب/ پدر! صدای من را از دمشق می شنوی