مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 07:522022-04-30سياسي

فضائلی: حضور مسئولان در دانشگاه به رشد دانشجویان کمک می کند


یک کارشناس مسائل سیاسی نگرانی مسئولان از قرار گرفتن در جایگاه پاسخگویی را یکی از علل کم شدن جلسات گفت و شنود آنها با دانشجویان دانست و گفت: حضور مسئولان در جمع های دانشجویی به رشد دانشجویان کمک می کند.

- مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب و توصیه معظم له به مسئولان برای حضور در جمع های دانشجویی گفت: یکی از آثار حضور مسئولان در جلسات گفت و شنود با دانشجویان، پاسخ دادن به سوالات دانشجویان است چرا که عدم پاسخگویی به این سوالات موجب می گردد تا ذهنیت منفی نسبت به مسائل کشور ایجاد شود این در حالی است که اگر به این سوالات پاسخ داده شود بخشی از این مشکلات حل می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تاثیری که این گفت و شنودها بر روی مسئولان می گذارد، افزود: این جلسات موجب می گردد تا مسئولان از اقدامی که پاسخ قانع کننده برای آن ندارند صرف نظر و یا آن را اصلاح کنند.

وی این گفتوگو ها را فرصتی برای مسئولین جهت تبیین اقدامات خود دانست و  ادامه داد: این جلسات موجب می گردد تا دانشجویان در جریان مسائل کشور قرار گیرند و منطقی که پشت برخی تصمیمات است را بدانند، از طرفی باعث می شود تا مسئولین از سوالاتی که در مورد عملکرد آنان در جامعه مطرح می گردد مطلع ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضائلی: حضور مسئولان در دانشگاه به رشد دانشجویان کمک می کند

فضائلی: حضور مسئولان در دانشگاه به رشد دانشجویان کمک می کند