مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-04-30سياسي

حمایت دانشگاه آزاد مازندران از 20 طرح دانش بنیان اشتغال آفرین


رییس دانشگاه آزاد اسلامی ساری با اشاره به اهمیت حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران طی سال جاری با حمایت از شرکت های دانش بنیان بیش از 20 طرح دانش بنیان قابل اجرا را در جهت افزایش تولید و اشتغالزایی در دستور کار خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین کرمانیان در جمع خبرنگاران به مناسبت شعار سال 1401 و عملیاتی شدن طرح های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: اهمیت مقوله تولید با حرکت به سمت دانش بنیان کردن محصولات در آینده است چرا که تنها محوری که می تواند در تمام شاخص های اقتصادی تحول ایجاد کند تولید در کنار شرکت دانش بنیان و دانشگاه است.

وی افزود: شعار سال می تواند قطب نما، راهبرد و تعیین کننده چارچوب اصلی حرکت کشور برای رسیدن به مرز خودکفایی و حل مسئله باشد.

بدون تردید این نام گذاری برای دانشگاه حائز اهمیت است چرا که فکر نوین و تولید بر مبنای علمی می تواند بسیاری از شاخص های اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ساری تصریح کرد: افزایش تولید با افزایش بکارگیری نیروی کار همراه است و موجب کاهش نرخ بیکاری می شود بنابراین نیازمند ابزار و لوازمی است که بدون وجود آن ها موانع به طور کامل برداشته نخواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه آزاد مازندران از 20 طرح دانش بنیان اشتغال آفرین

حمایت دانشگاه آزاد مازندران از 20 طرح دانش بنیان اشتغال آفرین