مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 22:222022-04-29سياسي

حضور باشکوه معدن کاران شرکت پیشرو معادن البرز مرکزی در راهپیمایی روز قدس


مدیر مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه از حضور باشکوه معدن کاران شرکت پیشرو معادن البرز مرکزی در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به اینکه معتقدم استکبارستیزی در عمل به واسطه تلاش کارکنان پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه در شهرستان محقق شد، گفت: روز قدس، روز عظمت امت اسلامی است و نه تنها ملت های مسلمان که تمام آزادگان و آزاداندیشان در لبیک به ندای خمینی کبیر در مقابل مستکبران عالم صف آرایی می کنند.

محمد علی زاده با بیان اینکه روز وحدت امت اسلام و همه انسان های عدالت دوست در برابر زورگویان همیشگی با صهیونیسم غارتگر است، افزود: حضور کارکنان و مدیران شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس نشأت گرفته از رسالت های اصلی فرهنگی ما است.

مدیر روابط عمومی های سوادکوه، خاطر نشان کرد: ما همواره با قدس زیسته و پاسدار قداست قدس بودیم و خواهیم بود و قدس تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین یک امت ستم دیده اما سربلند است.

وی با بیان اینکه کوتاه کردن دست بیگانگان از شرکت های تولیدی و صنعتی، بومی سازی بخش بزرگی از این صنعت و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی در شمال کشور بعنوان بزرگترین تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور باشکوه معدن کاران شرکت پیشرو معادن البرز مرکزی در راهپیمایی روز قدس

حضور باشکوه معدن کاران شرکت پیشرو معادن البرز مرکزی در راهپیمایی روز قدس