مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 22:022022-04-29سياسي

چند پیام تسلیت برای درگذشت نادر طالب زاده/ عروج شهادت گونه


رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیرعامل بنیاد فارابی و مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی پیام هایی درگذشت سردار جبهه فرهنگی انقلاب را تسلیت گفتند.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سید محمدیاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی پیامی درگذشت نادر طالب زاده مستندساز و سردار جبهه فرهنگی انقلاب را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است: وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ عروج شهادت گونه مجاهد فرهنگی و هنرمند متعهد، زنده نام حاج نادر طالب زاده موجبات تأسف و تألّم خیل کثیر علاقه مندان به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را پدید آورد.

کارنامه پرافتخار و پربار آن هنرمند فقید که از همراهی با سیدالشهدای اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی رحمه الله علیه تا تربیت نسل جدیدی از مستندسازان و هنرمندان جوان انقلابی را دربرمی گیرد، بی شک باقیات الصالحات و ذخیره ارزشمندی برای آن فقید سعید می باشد.

پایمردی و تداوم در جبهه حق علیه باطل از اوان روزهای انقلاب تا آخرین روزهای حیات ایشان و حضور در جبهه های بین المللی جهان اسلام و ثبت و ضبط وقایع جنگ های سخت و طاقت فرسا ویژگی بارز وی بود که درنهایت در روز جهانی قدس و ایام الله انزجار از رژیم غاصب و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیام تسلیت برای درگذشت نادر طالب زاده/ عروج شهادت گونه

چند پیام تسلیت برای درگذشت نادر طالب زاده/ عروج شهادت گونه