مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 20:322022-04-29بين الملل

حضور نظامیان انگلیسی در رزمایش های گسترده در شرق اروپا


وزارت دفاع انگلیس خبر داد که این کشور در راستای ایجاد بازدارندگی در برابر روسیه به اعزام 8 هزار نیرو به شرق اروپا خواهد پرداخت و نیروهای انگلیسی در رزمایش گسترده ای در شرق اروپا حاضر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع انگلیس روز جمعه گفت در راستای بازدارندگی در مقابل تهاجم روسیه ، نیروهای مسلح انگلیس 8 هزار نیروی بیشتر به شرق اروپا اعزام خواهند شد.

نیروهای انگلیسی در رزمایش های نظامی گسترده از شمال تا جنوب حضور خواهند یافت تا یکی از بزرگترین استقرار نظامیان انگلیس پس از پایان جنگ سرد به شمار آید.

بن والاس وزیر دفاع انگلیس گفت: امنیت اروپا تا بدین حد اهمیت نداشته است.

در این رزمایش ها نیروهای ما به نیروهای متحدانمان در سرتاسر ناتو پیوسته تا یکی از بزرگترین استقرار نیروها پس از جنگ سرد ایجاد شود .

والاس اضافه کرد: ارتش انگلیس در کنار شرکا، به ترکیب قابلیت ها و اشتراک ارزش ها پرداخته تا به پیشبرد صلح و امنیت منجر شود .

لیز تراس وزیر خارجه انگلیس بامداد پنجشنبه ضمن درخواست قطع واردات انرژی شامل نفت و گاز از روسیه، با تاکید بر لزوم تقویت دفاع جمعی کشورهای اروپایی، اظهار داشت: ما همکاری نظامی خود را دو برابر خواهیم کرد و باید از جنگ روسیه در اوکراین درس بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نظامیان انگلیسی در رزمایش های گسترده در شرق اروپا

حضور نظامیان انگلیسی در رزمایش های گسترده در شرق اروپا