مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-04-29سياسي

رسالت محور مقاومت از بین بردن رژیم جعلی صهیونیست است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گفت: رسالت محور مقاومت از بین بردن رژیم جعلی است.

- ، حجت السلام علیی جمعه در جمع مردم ولایتمدار شهرستان رزن با بیان اینکه بیت المقدس محل زندگی بسیاری از پیامبران است، گفت: بعد از ظهور اسلام تلاش شد که بیت المقدس دست مسلمانان نیفتد.

وی با بیان اینکه هدف صهیونیست ها از ابتدا عدم تسلط مسلمان بر بیت المقدس بوده است، اظهار کرد: 400 سال قبل از ظهور اسلام منحرفین یهود به دنبال ترور اجداد پیامبر بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه بعد از اسلام چندین سد برای عدم دست یافتن مسلمانان به بیت المقدس ایجاد شد، افزود: سقیفه و شهادت ائمه اطهار دسیسه منحرفین یهودی برای جلوگیری از دسترسی مسلمانان به بیت المقدس است.

وی ادامه داد: بزرگترین منافع غرب در جنوب غرب آسیا یک رژیم جعلی است؛ این رژیم جعلی غده سرطانی است که در منطقه غرب آسیا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به اینکه پس از 74 سال از تأسیس از این رژیم جعلی اروپا بهره های زیادی با پول یهودیان برده، تصریح کرد: قبل از اسلام هم منحرفین یهودی ثروتمند بود.

حجت السلام علیی با بیان اینکه رسالت محور مقاومت از بین بردن رژیم جعلی است، خاطرنشان کرد: اما آنچه که محور مقاومت به نقطه اوج رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت محور مقاومت از بین بردن رژیم جعلی صهیونیست است

رسالت محور مقاومت از بین بردن رژیم جعلی صهیونیست است