مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-04-29سياسي

بنای مجلس حمایت بی چون و چرا از آرمان فلسطین است


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بنای مجلس را حمایت بی چون و چرا از آرمان فلسطین بیان کرد و گفت: طبق نظر تئوریسین ها، رژیم صهیونیستی باید آماده مهاجرت به امریکا و اروپا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در خطبه های نماز جمعه شهر محمدیه وضعیت بین المللی جهان اسلام  و رژیم غاصب اشغالگر قدس را گویای تحولات عظیمی در آینده دانست و اظهار کرد: امروز رژیم استکباری امریکا رو به افول بوده و تغییر نقشه جنگ در جهان در حال وقوع است و با توجه به وضعیتی که در اوکراین ایجاد شده به قول فرمایش مقام معظم رهبری، باید با یک دنیای جدید و پیچیده مواجه شویم که موقعیت ژئوپلوتیک و نوع موضع گیری جمهوری اسلامی در عرصه تحولات منطقه به ویژه فلسطین از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: امروز دست امریکا در ایجاد، تجهیز و هدایت آزمایشگاه های بیولوژیک برای مدیریت جمعیت جهان و استفاده از ابزار بیوتروریست برای تغییر آرایش قدرت در جهان توسط صهیونیست ها کاملا آشکار شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیاست خارجه کشور را باید به ابزارهای مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی مجهز کنیم و نوع موضع گیری ما  در جهان باید مبتنی بر قدرت نرم جمهوری اسلامی و حمایت از فلطسین و جبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای مجلس حمایت بی چون و چرا از آرمان فلسطین است

بنای مجلس حمایت بی چون و چرا از آرمان فلسطین است