مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-29بين الملل

شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب بیداری مردم فلسطین شد


معاون سابق وزیر امور خارجه کشور با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونستی در حال تضعیف است، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب بیداری مردم فلسطین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند؛ منوچهر محمدی، معاون اسبق آموزش و پژوهش وزارت خارجه و تحلیلگر مسائل سیاسی در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس شهر دماوند اظهار کرد: در هر جنگی که دولت های عربی راه انداختند، بخشی از سرزمین فلسطین به تصرف و اشغال رژیم صهیونیستی درآمد به طوری که این اشغالگری بیروت و لبنان را نیز در برگرفت.

وی با بیان اینکه در همین دوران بود که ناگهان انقلابی عظیم رخ داد و موجب شکست پی در پی رژیم غاصب صهیونستی شد، گفت: شکل گیری حزب الله لبنان و آغاز فعالیت نیروهای مقاومت موجب شد تا لبنان به پیروزی برسد و قدرت های بزرگ بدون آنکه چیزی را به دست آورند آن مناطق را رها کردند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی با تأکید براینکه این انقلاب موجب شد رژیم غاصب صهیونستی در جنگ های پی در پی حتی در نوار غزه نیز شکست بخورد، بیان کرد: در این پیروزی ها کسی که بیشترین نقش را برعهده داشت، شهید قدس حاج قاسم سلیمانی بود که توانست با تصویب فلسطین، این منطقه را علیه اشغالگران به شورش درآورد.

  محمدی اضافه کرد: آنان می دانند که تمامی فشارها و تلاش هایی که برای حفظ سرزمین فلسطین صورت می گیرد از سوی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب بیداری مردم فلسطین شد

شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب بیداری مردم فلسطین شد