مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-29سياسي

خط مقاومت اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی است


سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه در روز قدس گفت:خط مقاومت اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی بوده که افراد شجاعی را در یمن، - ، حشمت الله قنبری در خطبه های پیش از نماز جمعه کرمانشاه در روز قدس، اظهار کرد: یهودیان در تورات یک خرافه را به اسم کتاب مقدس به جامعه بشری تحویل داده و آن خرافه را نهادینه کردند و تا امروز آن خرافه را تکرار می کنند.

وی افزود: به گفته یهودیان اسراییل به معنای کسی است که در نبرد با خدا پیروز شده و تنها اولاد آدم بنی اسراییل و یهودند و بقیه مردم غریبه هستند.

تصریح کرد: اگر یک یهودی غیر یهودی را به قتل رساند فقط می تواند دیه آن را پرداخت کند ولی اگر یک یهود کشته شود تمام آشنایان او باید تاوان داده و به قتل برسند و این تنها یکی از جنایات اسراییل است.

وی گفت: زمین را ارث خود می دانند و هرجایی که نفسی کشیده می شود متعلق به خود دانسته و در پیش همه انبیا مخصوصاً حضرت عیسی (ع) و حضرت موسی (ع) اولین دست اندازهای محکمی را ایجاد کردند.

خاطر نشان کرد: تغییر سرنوشت توسط یک موعود در تورات ذکر شده و یهودیان هنگامی که ادعای یاری کردن موعود را داشتند عرصه را بر حضرت مریم و حضرت عیسی که تازه چشم به جهان گشوده بود تنگ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط مقاومت اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی است

خط مقاومت اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی است