مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-29سياسي

غرب از یهودیان به عنوان جاسوس استفاده می کند


سران غرب امروز اجازه نمی دهند که واقعیت های آتش سوزی یهودیان منتشر شود و از این قوم برای اموری مثل جاسوسی برای منافع خود استفاده می کنند.

- ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن قدردانی از حضور مردم اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز جمعیت زیادی در راهپیمایی حضور داشت به گونه ای که میدان نقش جهان مملو از جمعیت شد و بسیاری از مردم نیز که زودتر آمده بودند برگشتند.

وی با بیان اینکه غرب روزی یهودیان را می سوزاند و امروز داعیه دار یهود شده است، تصریح کرد: سران غرب امروز اجازه نمی دهند که واقعیت های آتش سوزی یهودیان منتشر شود و از این قوم برای اموری مثل جاسوسی برای منافع خود استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه به پیشینه قوم یهود و بنی اسراییل اشاره کرد و ابراز داشت: پس از نجات قوم بنی اسراییل و شکافته شدن رود نیل به فرمان خدا و مشاهده معجزات بسیار قدرت خدا، از حضرت موسی (ع) خواسته شد که برای آنها خدایی دیدنی درست کند که این امر بیانگر بینش مادی و جهالت آنها بود.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم از همه ادیان به نیکی یاد شده است، افزود: اما بر اساس آیات الهی دشمن ترین دشمنان مؤمنان یهودیان صهیونیست هستند و قطعاً این رژیم شکست خواهد خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب از یهودیان به عنوان جاسوس استفاده می کند

غرب از یهودیان به عنوان جاسوس استفاده می کند