مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-29سياسي

«مقاومت» تنها راه نجات مردم فلسطین/ مذاکره هیچ ثمری ندارد


تنها راه نجات فلسطین و آزادسازی قدس، مقاومت است و مذاکره هیچ ثمری برای مردم مظلوم فلسطین ندارد.

- ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امام خمینی (ره) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام قدس نامگذاری کردند تا در این روز مسلمانان فلسطین مورد حمایت مسلمانان قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: تنها راه نجات فلسطین و آزادسازی قدس، مقاومت است و مذاکره هیچ ثمری برای مردم مظلوم فلسطین ندارد.

وی تصریح کرد: کشورهای عربی مصر و عمارت در فلسطین اشغالی جلسه گذاشتند اما به جای آنکه اسراییل را محکوم کنند ایران و مقاومت را خطرناک اعلام کردند و نتیجه این اقدامات منفعلانه ظلمی است که بر کشور مظلوم فلسطین وارد می شود.

خطیب نماز جمعه گرگان اضافه کرد: نتیجه مذاکرات بی اساس امثال یاسر عرفات آوارگی میلیون ها انسان بی گناه در فلسطین است و اگر مذاکره می توانست مشکلی را حل کند طی این سال ها حل می شد اما می بینیم که هیچ اثری نداشته است.

نورمفیدی بیان کرد: هدف از مبعوث شدن همه پیامبران الهی گسترش عدل و عدالت در دنیا است و شیعه و سنی معتقدند که امام زمان با هدف گسترش عدالت خواهد آمد لذا همه مسلمانان وظیفه دارند در برابر بی عدالتی که در حق مردم مظلوم فلسطین است به پا خیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مقاومت» تنها راه نجات مردم فلسطین/ مذاکره هیچ ثمری ندارد

«مقاومت» تنها راه نجات مردم فلسطین/ مذاکره هیچ ثمری ندارد