مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-29سياسي

عادی سازی روابط با اسراییل خیانت به آرمان قدس است


امام جمعه موقت شهرستان هرسین با اشاره به اینکه برخی کشورهای منطقه سعی در عادی سازی روابط با اسراییل دارند، گفت: عادی سازی روابط با اسراییل خیانت به آرمان قدس است .

- ، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته هرسین، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بیش از چهل مرتبه کلمه جوان را بکار بردند و نیاز داریم در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جوانان حضور فعال داشته باشند و پیامبر اکرم (ص) نیز در مسیر دعوت به اسلام از جوانانی همچون امیرالمومنین (ع) استفاده کردند.

وی افزود: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) نیز جوانان حضور فعال داشتند و در جنگ تحمیلی نیز جوانان وارد میدان شدند و کار را برعهده گرفتند و بسیاری از آنان در این مسیر به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت هرسین تصریح کرد: مسئولان شهرستان هرسین در راستای پیش برد اهداف خود از جوانان انقلابی و جهادی استفاده کنند زیرا جوانان هنگامی که با مشکل و مانعی مواجه می شوند سعی می کنند با یافتن راه حل های مختلف آن را برطرف کنند.

احمدی بیان کرد: خداوند متعال همواره در قرآن کریم نسبت به دشمن شناسی تاکید دارند و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی های خود نقشه دشمنان را برای مردم و مسئولان بازگو می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با اسراییل خیانت به آرمان قدس است

عادی سازی روابط با اسراییل خیانت به آرمان قدس است