مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-04-29سياسي

نسل پنجم مقاومت نهضت قدرتمندی علیه رژیم صهیونسیتی را ادامه می دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امروز شاهد نهضت قدرتمندی در فلسطین اشغالی علیه اسراییل هستیم در حالی که نسل پنجم این مقاومت را ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان با تشکر از مردم در راهپیمایی دفاع از مظلومان فلسطین و اسلام اظهار داشت: پیشپایش عید سعید فطر را خدمت مومنان تبریک می گویم.

امام جمعه کرمان با تبریک روز کارگر  افزود: بیشتر عمران و آبادانی در کشور به دست توانمند و مومنانه این قشر رقم می خورد که امیدوارم مسوولان به فکر این قشر باشند.

امروز معیشت دچار مشکلاتی است و گرانی ها قابل تحمل نیست و مردم را اذیت می کند.

وی با تبریک روز معلم و گرامیداشت شهادت استاد مطهری بزرگ مرد جهاد تبیین که هم در قلم و هم بیان مردانه و عالمانه وارد شد،  گفت: نسل های بعد هم باید پای کلاس درس این شهید عالم بنشینند.

علیدادی سلیمانی ابراز کرد: در نگاه دینی هم اخوت اسلامی و هم اخوت انسانی داریم، اخوت اسلامی پشتوانه آن ده ها آیه و روایت است و پشتوانه حرکت انسانی حرکت تاریخی پیامبر(ص)  آنجایی است که پیوند برادری را بین مسلمانان ایجاد کرد که مثل برادر پشتیبان هم هستند و باید در کنار هم زندگی کنند و برای رفع رنج های یکدیگر بکوشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل پنجم مقاومت نهضت قدرتمندی علیه رژیم صهیونسیتی را ادامه می دهند

نسل پنجم مقاومت نهضت قدرتمندی علیه رژیم صهیونسیتی را ادامه می دهند