مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-04-28سياسي

بیمارستان ریحانه النبی کوار مرکز درمان سایر شهرستان ها می شود


استاندار فارس با اشاره به احداث بیمارستان 600 تخت خوابی در کوار گفت: این بیمارستان می تواند در درمان بیماران شهرستان های اطراف نیز سهیم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، آیین تجلیل از نیکوکاران استان فارس و رزمایش اهدای هزار بسته معیشتی بین نیازمندان به همت قرارگاه جهادی ریحانه النبی(س) در مصلای چهارده معصوم (ع) کوار، با حضور استاندار فارس، نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه، همچنین جمعی از مسئولین استانی و محلی در کنار خیرین کوار حضور داشتند.

 محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این آیین گفت: در سال های گذشته شاهد زحمات نیک اندیشان برای دستگیری از نیازمندان بوده ایم.

ایمانیه با اشاره به آغاز و بنیانگذاری مجمع خیرین سلامت در استان فارس تاکید کرد: با گذشت سه سال از آغاز به کار خیرین سلامت، برای گزارش خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان ضمن تایید این کار نیک، دستور تشکیل مجامع خیرین سلامت را در سراسر کشور را صادر کردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بالای کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: در قرآن کریم خداوند متعال مومنان را بعد از نماز، به زکات و انفاق سفارش می کند؛ بنابراین در کنار هر فعالیت دینی، انفاق نیز تجلی پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ریحانه النبی کوار مرکز درمان سایر شهرستان ها می شود

بیمارستان ریحانه النبی کوار مرکز درمان سایر شهرستان ها می شود