مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-04-28اقتصادي

کرایه تاکسی و اتوبوس رسما در زنجان گران شد


داوود نوری، رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از مصوبه شورای شهر زنجان برای افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و اظهار کرد: (افزایش کرایه تاکسی ها)  دیروز در ستاد تنظیم بازار مصوب شد و از امروز که شورای شهر حکم افزایش قیمت را داد، قابلیت اجرا دارد.

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه افزایش کرایه تاکسی با در نظر گرفتن افزایش هزینه ها اعمال شده است، تصریح کرد: این افزایش قیمت ها تعادلی بوده و با در نظر گرفتن شرایط راننده و مردم مصوب شده است.

وی درباره نرخ افزایش کرایه نیز گفت: متوسط افزایش کرایه در تاکسی 33 درصد است، یعنی کرایه یک مسیر تاکسی که یک هزار و 500 تومان بود به 2 هزار تومان افزایش یافته است.

نوری با بیان اینکه افزایش کرایه تاکسی طوری شده است که بین راننده و مسافر مناقشه نباشد، افزود: در حال حاضر 50 درصد پرونده های کمیسیون به همین موضوع اختصاص دارد به همین خاطر تلاش کردیم افزایش کرایه تاکسی مشکلی از لحاظ مبلغ ایجاد نکند.

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه افزایش کرایه در بخش اتوبوس نیز به صورتی است که پرداخت کارتی کمتر افزایش داشته باشد، گفت: اتوبوس چند مسیر داریم که به صورت متوسط افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه تاکسی و اتوبوس رسما در زنجان گران شد

کرایه تاکسی و اتوبوس رسما در زنجان گران شد