مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-04-28سياسي

حکم دیوان عدالت درباره شورای شهر قرچک به فرمانداری ابلاغ شده است


حکم قطعی دیوان عدالت اداری در خصوص شورای شهر قرچک ابلاغ شده و در این راستا مراجع بالادستی مکاتباتی با مرجع قضایی داشته اند.

- ، فرماندار قرچک: حکم قطعی دیوان عدالت اداری در خصوص شورای شهر قرچک به فرمانداری ابلاغ شده است / مکاتبات مراجع بالادستی با دیوان عدالت اداری در خصوص حکم صادره فرماندار شهرستان قرچک گفت: حکم قطعی دیوان عدالت اداری در خصوص شورای شهر قرچک ابلاغ شده است و در این راستا مراجع بالادستی مکاتباتی با مرجع قضایی داشته اند.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک در گفتگو با.

، در خصوص شایعات پیرامون وضعیت شورای شهر قرچک اظهارداشت: مجموعه فرمانداری شهرستان قرچک در خصوص اجرای حکم دیوان عدالت اداری تابع قانون است و هیچ منعی در این راستا ندارد و هرآنچه مرجع قضایی تکلیف کند را انجام می دهیم.

وی در خصوص زمانبر شدن اجرای حکم و پخش شایعاتی در منطقه تصریح کرد: مجموعه حقوقی استانداری تهران با دیوان عدالت اداری مکاتباتی داشته است و حدوداً این مکاتبه برای هفته قبل است.

فاتحی نژاد در خصوص آنچه به فرمانداری ابلاغ شده است تصریح کرد: حکم قطعی دیوان عدالت اداری به ما ابلاغ شده و ما نیز از مقامات بالادستی در خصوص اجرای آن کسب تکلیف کردیم و در این موضوع مجموعه حقوقی استانداری تهران با مرجع قضایی مکاتبات داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم دیوان عدالت درباره شورای شهر قرچک به فرمانداری ابلاغ شده است

حکم دیوان عدالت درباره شورای شهر قرچک به فرمانداری ابلاغ شده است